Voice over
Laat mij het visitekaartje van jouw bedrijf zijn
Voice over gezocht?
Ben je op zoek naar een voice-over? Dan je bij mij aan het juiste adres. Ik ben Gert-jan, Nederlandse voice-over, en spreek al meer dan tien jaar producties in voor de grote en de kleine merken. Mijn stem wordt vaak om schreven als de ‘young professional’. Zakelijk en betrouwbaar maar ook met passie voor het merk. En successen mogen gevierd worden. Sluit dit aan bij het merk dat jij wereldkundig wilt maken? Dan zouden we weleens een perfect match kunnen zijn.

Voice over online video
Je kan me boeken voor een groot scala aan producties. Denk bijvoorbeeld aan de vele online video’s. Zowel animatie als echte belden voorzie ik graag van een duidelijk uitleg. Zo heb ik bijvoorbeeld voor de KVK de nieuwe regels voor online verkopers uitgelegd. Daarnaast ben ik al ruim tien jaar de stem van de online video’s voor T-mobile. Verder heb ik webvideo’s ingesproken voor merken als Albert Heijn, Belastingdienst, Univé, Rabobank, Jumbo, ANWB en velen anderen.
Voice over radio commercial
Ook hoor je mijn stem regelmatig bij grote campagnes met radio commercials.
Grote merken zijn de afgelopen jaren voorbij gekomen als Inholland, Bavaria, Gaviscon, Manpower en Warmteservice. Hoewel jaren geleden veel van deze commercials nog in grote studio’s werd opgenomen gebeurt dat de laatste jaren steeds meer vanuit mijn eigen professionele thuisstudio.
Skihut Scheveningen
Bavaria
Cycling Mates
Bob campagne
Voice over tv-commercial
Mij vind je niet met m’n kop de buis maar je hoort me er wel regelmatig. Ook deze commercial opnames vinden steeds vaker thuis in m’n eigen studio. Je zou me gehoort kunnen hebben voor merken als Dubro, Bavaria, On that ass en Hartman.
Stem telefooncentrale
Bedrijven moeten tegenwoordig 24/7 bereikbaar zijn en als telefoon 5 keer is overgegaan wordt men ongeduldig. Als telefoonstem sta ik ze graag te woord. Dit doe ik voor de allergrootste en de allerkleinste bedrijven in Nederland. Als voice-over vertel ik ze bijvoorbeeld de openingstijden van het bedrijf, waar ze online meer informatie kunnen vinden en hoeveel wachtende er nog voor hun zijn.
Tv voice over
Op tv kan je me ook horen buiten de reclameblokken. Zo ben ik bijvoorbeeld de zenderstem geweest van Disney channel. 24/7 vertelde ik de kinderen welke toffe programma’s er op de zender te zien zijn en wanneer ze met popcorn op de bank klaar moeten gaan zitten voor de première van hun favoriete film. Daarnaast hoor je me ook terug in tv programma’s.
Voice over inspreken
Zoals ik al zei ben je bij mij aan het juiste adres voor het inspreken van een webvideo, commercials op radio en tv, telefooncentrales en nog veel meer. Gelukkig voor jou heb ik een professionele thuisstudio waar ik mij het meeste van mijn tijd bevind. Het is dus vaak mogelijk dat de stem opname dezelfde dag nog in je mailbox te vinden is. Mocht je twijfels hebben of je de juiste stem te pakken hebt of mocht jouw klant twijfelen aan de functie van een voice-over voor zijn/haar productie dan kan ik ook altijd een proefopname inspreken. Ik spreek dan een aantal zinnen in van je voice-over script en mail deze binnen. Deze ontvang en je vrijblijvend en kosteloos van me.
Nederlandse voice-over
Als voice-over bevind ik mij de hele dag in studio’s. Soms in grote gehuurde studio’s met opdrachtgevers, eindklanten, audio engineers en copyrighters. Maar steeds vaker van mijn professionele thuisstudio. Voice-overs inspreken is mijn fulltime job. Dit zorgt ervoor dat ik snel kan schaken als je opzoek bent naar een stemopname. Ook als er even iets aangepast moet worden kan dit vaak dezelfde dag nog.
Tone-of-voice
Een voice-over kan op veel manier worden ingesproken. Belangrijk is dat de tone-of-voice van de voice-over aansluit bij de doelgroep van je merk. Gaat het om een serieuze boodschap dan zou je kunnen kiezen voor ‘neutraal’. Heb je een nieuw app de je wereldkundig wil maken? Dan is wellicht ‘Fris’ de juiste keuze. Maar heb je een dik feest georganiseerd dan gaan we iedereen eens even enthousiast maken met een ‘enthousiaste’ tone-of-voice
Voice-over tarieven
De voice-over tarieven zijn afhankelijk van een aantal factoren. Wordt de voice-over gebruikt voor een telefooncentrale, een radio commercial, een tv commercial, e-learning of een online video. Het tarief voor online video is ook afhankelijk van of de video met budget gepromoot wordt op sociale media of als pre-roll op Youtube. Bekijk hier meer informatie over mijn voice over tarieven.
Wat doet een voice-over?
Een voice-over brengt met zijn stem informatie over. Vaak in combinatie met een video of bijvoorbeeld in radiocommercials. Een goede voice-over is in staat de boodschap natuurlijk over te brengen en kan de ontvanger hiermee activeren door bijvoorbeeld een product te kopen of een abonnement af te sluiten. Bij e-learning is het voorbeeld belangrijk dat de informatie helder overkomt en dat mensen dit onthouden.
Spreek je ook in het Engels in?
Zo min mogelijk. Mijn visie is dat mijn Engels nooit zo goed zal zijn als een native Engelse voice-over. Waarom zou je mij dan boeken? In sommige gevallen spreek ik toch een aantal Engels tekst in wanneer de klant graag dezelfde stem wil als hun Nederlandse video.
Voice over microfoon
In mijn professionele thuisstudio staat een akoestische bewerkte voicebooth. Deze zorgt voor de beste geluidsomstandigheden voor een stemopname. In deze booth vind je Neumann TLM 103. Deze microfoon vind je ook terug in de grootste opname studio’s van